Info dėl greičių dėžės:
Kaip žinia, pirmame greičio ruože praradome šeštą bėgį. Teko verstis su pirmais penkiais 🙂
Kaip viskas vyko finišavus. 16 val. technikai pradėjo nuiminėti greičių dėžę, po to drauge su Toyota Overdrive transmisijų specialistu pilnai inspektuota ir perrinkta. Pakeisti penkto ir šešto bėgio dantračiai su movomis. Surinkta. 23 val. greičių dėžė jau stovėjo #BlackHawk‘e ir su inžinieriais iš Toyota buvo keičiamas „Gear Cut“ algoritmas.
Kodėl tai nutiko? Tikslaus atsakymo neturime nei mes, nei Toyota. Yra keletas faktų:
– Šios, naujo tipo „Sadev“ greičių dėžės yra lengvesnės, modernesnės, bet su jomis dažniau nutinka techninių incidentų. Kuo toliau tuo mažiau, bet dar ganėtinai dažnas reikalas ir pas Toyota Gazoo Racing (pvz., pernai Dakare Nasser turėjo bėdą su tokio pat tipo greičių dėže).
– Testuojant Lietuvoje, naudojome uždaro tipo trasas, jos lėtesnės, todėl beveik nenaudojome šešto bėgio. Gali būti, kad buvo brokas, kuris suprogresavo greičio ruože.
– Toyota inžinieriai pakeitė „Gear Cut“ strategiją, algoritmą ir pavarų svirties perjungimo jėgos kampą daugiau derinant bėgių jungimo greitį ir jėgą pagal mano įpročius.
– Papildomai su Toyota inžinieriais perėjome pagrindinius bėgių jungimo principus ir mane instruktavo, kokie pageidavimai darbui su greičių dėžėmis yra iš „Sadev“ (greičių dėžių gamintojo).
Sudėjus visus faktus į vieną vietą ir pasidarius pakeitimus ir išvadas, tikiu, kad nepateksime į tokią situaciją kitą kartą
General Financing #teamPitlane
Photo: Rytis Šeškaitis